Fotogalerij

Op 5 september 2023 gingen 60 leden mee met het jaarlijks uitstapje.

Op een stralende dag bezochten ze Museum de Kantfabriek in Horst en het Openluchtmuseum de Locht in  Melderslo. De dag werd afgesloten met een heelrijk diner.

Op 14 december 2023 namen 100 leden deel aan de Kerstmiddag.

Het eten was heerlijk en tussen de gangen door genoten de aanwezigen van een sfeervol optreden.

Op 2 en op 16 mei 2024  namen totaal 30 personen deel aan een interessant bezoek aan RD4.

Op 15 juli 2024 kregen 53 personen een indrukwekkende rondleiding bij de Amerikaanse begraafplaats in Margraten.

Op 19 augustus 2024 kregen we een kijkje achter de schermen bij L1 in Maastricht. We bezochten de nieuwsredactie, de verschillende radio-  en tv studio's en diverse technische ruimtes.

Op 5 september 2024 ging ons jaarlijks uitstapje naar het Natuurhulpcentrum Oudsbergen en het Museum "Terug in de Tijd" in Horn. Een gezellige en interessante dag voor de 59 deelnemers.

Op 10 oktober 2024 liepen 43 personen mee met onze najaarswandeling bij Kasteel Erenstein in Kerkrade. De weergoden waren ons, ondanks slechte vooruitzichten, goed gezind.

------- Vereniging 55-plussers Ransdaal ----------